RSVZ(2.0)

Hmm. Ik begrijp er niet al teveel van. Bruno heeft nog wat uitleg gegeven bij al dat gedoe.

Blijkbaar geldt die vrijstelling voor schrijvende journalisten niet op internet. Maar mijn teksten worden wel gebruikt op de website van de krant. Zowat élke freelancer die schrijft, zit volgens mij in die situatie. Ik zie het verschil dus niet met een blogger. Kafka.

PS: waarmee ik niet zeg dat élke blogger een journalist is… want dat is een andere discussie

2 Responses to “RSVZ(2.0)”


  1. 1 Jan december 20, 2007 om 1:00 pm

    Toch een kleine opmerking:
    dat je teksten online verschijnen is niet belangrijk. Het gaat erom waar je ze voor schrijft. Zou je je teksten rechtstreeks voor een website schrijven, dan geldt de vrijstelling niet.
    Maar dit wist je ongetwijfeld al.

    uw buurman

  2. 2 orpel december 20, 2007 om 1:33 pm

    Bij deze wel hé🙂


Geef een reactie

