knip.

Gloriemoment voor V. aan de feestdis afgelopen weekend. Twee jaar geleden mocht ze voor haar verjaardag tijdens onze vakantie doorheen Kroatië mijn haren kortwieken. Jaja originele geschenken dat ben ik helemaal ten voeten uit. Dat ze tijdens het knippen in haar vinger knipte kon de pret gelukkig niet drukken. Vanaf dat moment neemt ze eigenlijk met enige regelmaat van de klok mijn hele coupe onder handen.
Vroeger had ik ook al wel eens de kapper gevraagd om zijn zin te doen maar misschien was dat wel gewoon in de verkeerde kapperszaak. Ik viel niet achterover van het resultaat eigenlijk. Maar bon, V. doet dat dus goed he.
Voordat we ons naar de respectievelijke feesten begaven was het weer zover. Mijn haar was echt compleet onhandelbaar geworden dus moesten er maatregelen genomen worden. Ik moest de bomma toch netjes onder ogen komen; ze is wel mijn meter he. Dus: haar nat maken, stoel verhuizen naar badkamer, schaar en handdoek nemen. En zie… een goed halfuur later was ik fris gekapt!
’s Avonds tijdens het eten waren de twee zussen vol lof over de haarsnit. Dan vertel ik natuurlijk vol trots hoe V. zich die ochtend aan mijn coupe had gewaagd.
Nogal iets he.

0 Responses to “knip.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

