Cosmos.

Druk druk bezig geweest de laatste tijd en dat geeft veel voldoening. Ik ben nog altijd bezig met mijn landschappen. De fictieve zijn af, ze zouden ook esthetisch kunnen zijn wat mij betreft. De sociale landschappen stonden vorig en afgelopen weekend op het programma.

Ik heb jaren surfles gegeven bij Bloso in Nieuwpoort. Man ik ben mijn ouders dankbaar dat ik dat heb mogen leren allemaal. Ik denk niet dat er een fijnere vakantiejob bestaat dan dat. Maar in elk geval: ik was op de terugweg naar het station van Oostende en ik kwam voorbij een camping die werd afgebroken. Nu enkele jaren later ben ik te weten gekomen dat het om camping Cosmos gaat, ofte de Crystal Palace.

Een halucintant beeld. Katrina-like maar  dan in Westende. Daar ben ik dus tweemaal geweest om beelden te maken. Vorige week ook besproken op de academie en ik zit op het juiste spoor. En dat is het fijne natuurlijk. Na al dat gepeins over hoe ik het zou aanpakken, of wat voor beelden het moeten worden, ben ik nu op iets uitgekomen. Het moet nog een beetje richting krijgen, want ik weet nog niet goed waar de reeks me naartoe zou kunnen brengen. Hieronder krijgt u alvast een eerste aanzet.

Mens – natuur, natuur – mens. Wint er een van beiden? Is er iets te winnen? Van wie was die frigo? Zouden daar veel pintjes uit gehaald zijn?

cosmos1.jpg

Die fictieve landschappen volgen snel. Beloofd. (zo snel mogelijk…)

0 Responses to “Cosmos.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

