Lijn4

Hallo mevrouw van op de tram,

Wellicht zal u mij niet herinneren, maar ik zat deze ochtend tegenover u op de tram. Lijn 4 richting Esplanade.

Ik heb gemerkt dat u het belsignaal van uw GSM soms niet hoort, u was daarbij een van de enigen in het metrostel. Mag ik u daarom enkele kleine suggesties doen?

Misschien beschikt uw toestel wel over een trilfunctie? Ik zag dat u zo een handig buideltasje heeft. Als u het toestel daar dan in opbergt, merkt u direct wanneer iemand u tracht te bereiken.

Mijn complimenten ook voor uw zangcapaciteiten. Zelden hoorde ik zo een beklijvende interpretatie van Like A Virgin . De MP3-speler zorgde daarbij voor een mooie muzikale ondersteuning. Als u de oortjes van uw MP3-speler nu eens zou vervangen door een echte mobiele geluidsinstallatie? In Barcelona zag ik zo een vrouw goed geld verdienen. Het zal waarschijnlijk ook eenvoudiger zijn om uw GSM te horen op die manier. Enfin, u ziet zelf maar waar uw professionele toekomst nu net ligt.

Ik wens u alvast een aangename verderzetting van uw dag.

Hartelijke groet,

De man van op tram

Geef een reactie

