Spam.

Vorig jaar reden L., V. en ik naar het asiel om een hond te bekijken. Het beestje in kwestie sprong er echt uit en we hebben haar meteen meegenomen. Het heeft ontzettend veel lobby werk gevergd maar ik ben nog altijd erg blij dat ze goed terecht is gekomen.

Wan al snel werd duidelijk dat Spam – zo hebben we haar genoemd – enkele problemen had. Haar vorige baasjes leefden op een klein appartement en de spieren van haar poten waren niet voldoende ontwikkeld. Als ze even naar buiten liep begon ze direct te manken. Gelukkig was dit enkele doping spuiten later weer helemaal in orde. Ze kan zich nu helemaal laten gaan als ze nog eens last heeft van haar ADHD.

Maar goed, enkele weken geleden was het de verjaardag van L. Ik had besloten om een kleine shoot te houden met Spam. Niet simpel… enfin ik selecteerde drie beelden en l. kan ermee doen wat hij wil. Mijn favoriet was onderstaande Vanfleteren🙂

0 Responses to “Spam.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

