Perenboom.

Panamarenko in Humo, over het leven onder zijn perenboom.

“Nu ik op pensioen ben heb ik de tijd om eigenaardige boeken te lezen. Meestal over elektronica, maar ook over filosofie of geneeskunde. Ik zou bijvoorbeeld weleeens willen weten hoe dat nu zit met die fameuze cholesterol. Ik geloof daar dus niks van, dat dat slecht is voor de gezondheid. Ik heb er geen last van, en ik ben ervan overtuigd dat niemand daar last van heeft.”

1 Response to “Perenboom.”


  1. 1 Jan M mei 20, 2008 om 9:45 am

    Ik heb ook geen last van zijn cholesterol…


Geef een reactie

