Stommeke.

Tja Tom, om het met de woorden van de beminnelijke Michel Wuyts te zeggen: “Geschrokken ben ik niet.” De geruchten deden al langer de ronde , nu zijn er ook bewijzen: Tom Boonen heeft eind mei met zijn neus in de coke gezeten. De gevolgen zijn nog niet meteen duidelijk, er is een onderzoeksrechter aangesteld, maar of er ook een sportieve sanctie volgt, dat weten we niet.

Als gezicht van een campagne voor verkeersveiligheid geflitst worden, nu dit. Bijster slim is het allemaal niet he Tom. Het zal wel kloppen dat je onder zware druk staat. Maar dat geldt voor meer mensen. Hard werken, presteren,… soms het zout op uw aardappelen niet verdienen. Ik betwijfel of je zelf op zoek zou gaan naar dergelijke ‘excuses’.

En van alle kranten in de wereld moet het net het Laatste Nieuws zijn die daarmee naar buitenkomt. Dat zal pikken kan ik me voorstellen. Je wist dat ze je volgen in alles wat je doet, en hetzelfde geldt voor die controleurs. Ik bedoel hoe groot moet pakkans zijn? Doe dat dan gewoon niet. Een deel van je marktwaarde lag in het feit dat je het gezicht was van een nieuwe , jonge generatie wielergoden. Maar het is wel duidelijk dat we dat kunnen bijstellen. Nu ben je nog een goede coureur, maar daar stopt het.

1 Response to “Stommeke.”


  1. 1 Wim juni 10, 2008 om 2:58 pm

    Hij blijft inderdaad een getallenteerde coureur, maar als mens is hij in mijn achting gezakt. Jammer.


Geef een reactie

