Lifehacking

Iets wat ik wel leuk vond toen ik net bij LVT begon was ‘Getting things Done’. Administratie en gestructureerd werken is niet meteen iets waar ik in uitblink (tot groot ongenoegen van V. ) Bij ‘Getting Things Done’ gaat het erom dat je een manier van werken gebruikt, waardoor je niet meer met lijstjes hoeft te werken, genre ‘heb ik dit al gedaan? Ik mag niet vergeten dat nog te doen.”

Het gaat er natuurlijk om dat je zelf een bepaalde manier van werken zoekt waardoor jij zeker bent dat alles op het einde van de dag is gebeurd. Op twitter las ik bij Jan Castermans dat hij zijn life zou gaan hacken.

een paar klikken verder kwam ik erachter dat je het Life Hacking book gewoon gratis kan downloaden en uitprinten. Als dat geen fijn nieuws is. Ik ga het zeker eens bekijken. Dank aan de auteurs!

4 Responses to “Lifehacking”


  1. 1 Wim juni 20, 2008 om 4:27 am

    Ik heb ongeveer dezelfde manier van werken.
    Ik heb het boek dan ook meteen gedownload en afgedrukt. Ik ga er vanavond zeker in lezen.

  2. 2 orpel juni 20, 2008 om 6:27 am

    Ik heb er gisteren een beetje door gebladerd en ik ben een beetje teleurgesteld eigenlijk. Ik was al helemaal mee met de online hype🙂
    Het blijft een beetje op de vlakte allemaal imo.

  3. 3 Matthijs Roumen juni 21, 2008 om 9:13 am

    Leuk dat je enthousiast bent over het boek! Veel lees plezier!🙂

    @Orpel: We staan altijd open voor suggesties! Voor ons is dit overigens ook de eerste keer dat er een boek is gepubliceerd. Het was dus even lastig om buiten het weblog beeld om te denken.

    Als je nog tips hebt voor een volgende versie of opmerkingen waardoor je vind dat het nu een beetje op de vlakte blijft, dan hoor ik dat graag van ja!🙂 Je kan me mailen op mroumen@gmail.com.🙂

  4. 4 orpel juni 22, 2008 om 9:42 am

    Mathijs, zal ik zeker doen!


Geef een reactie

