Paris.

het duurt nog wel even voordat we naar de Westcoast gaan, en zowel V. als ik hebben nood aan een weekje vrij. Ik heb sinds de feestdagen nog geen enkele dag vrij genomen, op de wettelijke vrije dagen na. Ik begin het nu toch wel wat te voelen moet ik toegeven.

Anyway, Thalys pakte uit met zijn promo: 25€ voor een trip naar Parijs en dat was een buitenkans die we niet konden laten liggen. Voor 100€ zijn we beiden heen en terug. Het heeft even geduurd voordat het online allemaal ik kannen en kruiken was maar eind goed al goed.

Suggesties of leuke ideeën voor logies, bistro, interessante tentoonstelling,… laat ze maar komen!

3 Responses to “Paris.”


  1. 1 wannes juni 27, 2008 om 12:10 pm

    op zondag is het louvre naar’t schijnt gratis te bezichtigen…
    En ook eten in quartier latin ’s avonds
    En aan de schelde een fles wijn leegtutteren
    En en en en…
    Ah Paris…

  2. 2 Bert juni 27, 2008 om 12:20 pm

    Fijne expo in Jeu de Paume van Richard Avedon (bekend van zijn zwart wit portretten tegen witte achtergrond, TC 8 x 10″)

    http://www.jeudepaume.org/?page=article&idArt=539&lieu=1&PHPSESSID=6161648616e6195828e7a8ea05a7b2c3

    Veel plezier!

    Bert

  3. 3 orpel juni 27, 2008 om 6:22 pm

    Thx! zal wel lukken denk ik🙂


Geef een reactie

