Schol.

Ik kook graag maar het is meestal nogal op goed geluk. Ik kijk wat er in de ijskast staat en pluk uit diverse kookboeken wat ideeën om tot een gerecht te komen. Soms is het erop, soms is het eronder. Iets wat op mijn to-do lijstje staat is een nog een opleiding kok. Niet om er geld mee te gaan verdienen, maar gewoon voor de leut.

Iets wat daar bij aanleunt is wijndegustatie. Bert vatte het onlangs al grappend goed samen op het terras van Den Trol in Schoten :”S. heeft wijn leren drinken op de academie.” Niet dat ik nu alcoholische neigingen heb hoor maar ik kan wel genieten van een glaasje. De ettelijke glaasjes die op de academie in goed gezelschap werden genuttigd hebben daar zeker toe bijgedragen.Net onder dat leren koken staat dus een cursus wijndegustatie op mijn Getting Things Done lijstje.

En wat lees ik daarnet bij Uw Moeder? Leuvense wijnbloggers die met video bezig zijn, beste mensen jullie hebben een plaatsje in mijn feedreader!

0 Responses to “Schol.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

