Snelheid.

Een tijd geleden had ik een interview met de CEO van een grote Belgische kledingketen die op dat moment net een van mijn klanten geworden was. Een self-made man pur-sang. Tijdens die babbel vroeg ik hem wat hij zijn grootste kwaliteit vond als manager. Zijn antwoord:”kort op de bal spelen, niets laten liggen”

Proximus heeft dat ook begrepen , Mobistar stond erbij en keek ernaar.

UPDATE: Pietel vindt het ook pijnlijk, MObistar begint eindeiljk met zijn campagne en website uit de lucht.

5 Responses to “Snelheid.”


  1. 1 jan juli 10, 2008 om 2:16 pm

    mobistar verkoopt hem natuurlijk. Maar heb jij ergens al reclame van Apple gezien voor de iPhone? Behalve dan redactionele stukken in de kranten? En voor de duidelijkheid, ik word gedwongen, ik vind dat met journalistiek weinig van doen hebben.

  2. 2 orpel juli 10, 2008 om 2:31 pm

    Nee dat bedoel ik ook. De buzz die er is, is helemaal niet de verdienste van Mobistar. Ze verdienen enkel iets op de verkoop van de toestellen volgens mij.
    Er is totaal geen campagne voorbereid voor die lancering. Mobistar is het lijdend voorwerp van Apple in deze, las ik ergens en dat lijkt me een juiste verwoording.
    Proximus wist toch ook niet lang op voorhand dat de iPhone SIMlock free verkocht zou worden? En zij kunnen nog een campagne uit hun mouw schudden. Het zegt over iets over de marketing van beide bedrijven.

    Hoe bedoel je ‘gedwongen’ om te schrijven? Het is natuurlijk iets waar je moeilijk omheen kan. Net als BHV alle dagen🙂

  3. 3 dreamer juli 11, 2008 om 9:29 am

    Geldt de comptabiliteit ook voor amerikaanse iphones?

  4. 4 orpel juli 11, 2008 om 9:53 am

    Als je een simlockfree iPhone wil kopen zou ik eerder kijken naar Zwitserland daar zijn ze het goedkoopst.
    Then again … hij zou al gehackt zijn las ik op Gizmodo dus…


  1. 1 Proximus Compatibel Met iPhone Trackback op juli 10, 2008 om 10:51 am

Geef een reactie

