Meffy.

Wann.es vroeg me of er nog nieuws was van fring. Hij is een van de bloggers die deel uitmaakt van het friends of fring program. De bedoeling is dat hij met enkele anderen gewoon zijn mening geeft over van alles en nog wat, over fring. Voor mij is het verfrissend om op die manier de relaties van een klant te behartigen. De andere leden hebben daar ook al iets over geschreven, dus ik zou er eigenlijk niet teveel woorden aan vuil moeten maken. Het is gewoon superleuk spannend om mee bezig te zijn. Excuses als dat über-geeky klinkt.

Enfin Wann.es vroeg of er meer nieuws was. Wat ik dan meestal doe, is even een kijkje nemen op de fring blog. Er zijn enkele landen met een eigen blog maar dat hebben we in de Benelux helaas niet. Gelukkig is de internationale blog meer dan interessant genoeg. Getuige daarvan, de laatste post: fring heeft een Meffy gewonnen! Congrats!

2 Reacties to “Meffy.”


  1. 1 wannes mei 15, 2008 om 11:00 am

    De fringblog staat netjes te blinken in m’n feedreader.
    Ik hoopte op écht vers gerief met goodies for bloggers en al :-p
    Niet dat ik er dan anders of meer of minder over zou schrijven, maar toch 😀

  2. 2 dipfico mei 15, 2008 om 1:20 pm

    Voor iPhone is er vorige week een nieuwe release geweest. Maar dat waren vooral bugfixes. No new features added… waiting eagerly on that relaese!


Plaats een reactie




Pekes en ertjes

Indien u iets op deze blog uit blik niet lust kan u dat altijd in de comments laten blijken. Alles wat hier zou verschijnen is slechts mijn persoonlijke mening, uiteraard heeft mijn werkgever daar niets mee te maken

Autrefois

Flickr Photos

RSS Viral Video Chart

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.