Tiny2.0 .

Hebben we nu ongewild een viral? Ik vind het buitengewoon hilarisch eigenlijk.

image001.jpg

De game heeft in eigenlijk alle Vlaamse kranten gestaan dus ik denk dat er toch ergens een beetje nieuwswaarde aan hangt. Roel Damiaans, volgens mij een van de beste gamesjournalisten van het land, schrijft voor Focus Knack, Chief, Belang Van Limburg, Gazet Van Antwerpen, Metro:

“De game is dan ook op maat gesneden voor dit publiek. De enige vereiste om de game te spelen is kunnen lezen. De schermteksten zijn Nederlandstalig en de besturing van het spel eenvoudig en intutief. Via de touchscreen en stylus is het een makkie om alle opdrachten tot een goed einde te brengen. Maar in Tiny op de boerderij kunt u ook de bloesems van paardenbloemen wegblazen door zachtjes in de microfoon te blazen.  Onschuldig entertainment zoals dat vandaag zeer moeilijk te vinden is. Wedden dat oma en mama ook de stylus ter hand nemen?”

In tegenstelling tot wat sommigen denken vind ik bloggers belangrijk genoeg om te contacteren voor de release van bijvb de nieuwe Tiny. Ik heb dus enkele bloggers benaderd of ze geïnteresseerd waren om de game te reviewen en alle info te ontvangen. Maar als ze zelf iets leukers weten te bedenken dan een saaie review, zoveel te beter! Thx Michel 🙂

EDIT: Mensen die graag een exemplaar van de game zouden willen winnen mogen in de comments een link naar hun meest originele bewerking plaatsen. Winnaar wordt op de hoogte gebracht.

Plaats een reactie




Pekes en ertjes

Indien u iets op deze blog uit blik niet lust kan u dat altijd in de comments laten blijken. Alles wat hier zou verschijnen is slechts mijn persoonlijke mening, uiteraard heeft mijn werkgever daar niets mee te maken

Autrefois

Flickr Photos

RSS Viral Video Chart

  • Er is een fout opgetreden. De feed is waarschijnlijk uit de lucht. Probeer later opnieuw.